سیستم فروش

ساخت یک پروفایل ایده آل در اینستاگرام

در درس قبل، با مراحل ثبت نام در اینستاگرام آشنا شدیم. حتما تا الان یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کرده اید. بعد از انجام مراحل ثبت نام، ضروری ترین کار، ساخت یک پروفایل ایده آل در اینستاگرام است. حالا که صاحب یک حساب کاربری یا اکانت در اینستاگرام شده ­ایم؛ بهتر است اول دستی به سر و روی صفحه کاربری خود بکشیم و اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنیم.

یک نوار ابزار در پایین صفحه وجود دارد که در آن 5 گزینه مختلف است. این نوار ابزار اصلی اینستاگرام است و در تمام صفحات آن وجود دارد. گزینه اول از سمت راست، آیکونی به شکل آدمک است که با لمس آن وارد صفحه کاربری یا پروفایل خود می­ شویم.

در قسمت چپ و بالای این صفحه گزینه ­ای به نام Edit your profile را می­ بینیم که با لمس آن وارد یک صفحه دیگر می­ شویم. در بالای صفحه باز شده یک گزینه به نام Change Photo وجود دارد که با لمس آن سه گزینه برای ما ظاهر می ­شود. اولین گزینه، انتخاب یک عکس از گالری گوشی خود (GALLERY) یا روشن کردن دوربین (PHOTO) برای گرفتن یک عکس در همان لحظه است. برای انتخاب یک عکس از گالری گوشی یا گرفتن عکس جدید، در بالای صفحه یک کادر دایره ­ای وجود دارد که عکس داخل آن قرار می­ گیرد. توجه کنید که تصویر ما باید در داخل این کادر باشد چون در اینستاگرام شکل عکس پروفایل دایره ­ای است و قسمت­ های خارج از این کادر حذف می­ شود. با لمس عکس و نگه داشتن آن می ­توانیم آن را جابجا کنیم و جای آن را تنظیم کنیم. بعد از فشردن گزینه NEXT در بالای صفحه امکان ویرایش و تغییر رنگ­ بندی آن با ابزارهای متنوع وجود دارد. با انتخاب گزینه دوم یا سوم، عکس حساب کاربری ما در فیس­بوک یا توییتر، در اینجا قرار داده می­ شود.

ساخت یک پروفایل ایده آل در اینستاگرام
ساخت یک پروفایل ایده آل در اینستاگرام

بعد از تعیین عکس پروفایل، نوبت آن است که اطلاعات دیگر خود را وارد یا اصلاح کنیم. در قسمت Name، می ­توانیم نام خود را وارد یا اصلاح کنیم. در قسمت Username، نام کاربری ما در اینستاگرام قابل تغییر است. در قسمت Website، می ­توانیم آدرس وب سایت یا وبلاگ خود را وارد کنیم. در Bio نیز می­ توانیم درباره خود یا کسب و کارمان توضیح دهیم. این چهار بخش اطلاعاتی است که در پروفایل ما نمایش داده می ­شود اما بخش­ های بعدی محرمانه است. بخش­ های بعدی به ترتیب عبارتند از ایمیل، شماره تلفن و جنسیت.

توصیه می­ شود حداقل یکی از دو گزینه ایمیل یا شماره تلفن خود را به درستی وارد کنید زیرا در صورت فراموش کردن رمز عبور خود، با استفاده از آنها می ­توانید رمز خود را بازیابی کنید.

بعد از انتخاب یا اصلاح اطلاعات حساب کاربری خود با فشردن تیک بالای صفحه، تغییرات اعمال می ­شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا