سیستم فروش

ثبت نام در اینستاگرام

اولین قدم شروع برای شروع کار، ثبت نام در اینستاگرام است. هدف از کار با اینستاگرام ارتباط با دیگران است. در این بخش قصد داریم با امکانات اینستاگرام آشنا شویم. کار کردن با اینستاگرام خیلی ساده است و به راحتی می ­توانیم بعد از ثبت ­نام در اینستاگرام، صاحب یک صفحه کاربری اختصاصی شویم که اصطلاحا به آن پروفایل می­ گویند. در پروفایل خود باید اطلاعات مختصری درباره خود یا کسب و کار خود بنویسیم تا دیگران بتوانند ما را پیدا کنند و آشنایی اولیه­ ای با ما داشته باشند. برای ارتباط با دیگران باید ابتدا به جستجوی دوستان خود بپردازیم. در اینستاگرام این امکان وجود دارد که فعالیت افراد مختلف را دنبال کنیم. به این کار فالو کردن می­ گویند. بعد از اینکه کسی را فالو کردیم فعالیت­ های روزانه آن فرد برای ما نمایش داده می­ شود. در این صورت اصطلاحا به ما فالوئر می­ گویند. یکی از فعالیت­ های اصلی افراد در اینستاگرام جمع کردن فالوئر است و با این کار هر فعالیت­ ما برای افراد زیادی نمایش داده می ­شود. 

فعالیت اصلی ما در اینستاگرام انتشار عکس و فیلم است.

موضوع عکس ­ها یا فیلم­ هایی که منتشر می­ کنیم می ­تواند درباره زندگی شخصی ما، اتفاقات و حوادث روزمره، آثار هنری و یا محصولات ما باشد. بعد از اینکه عکس یا فیلمی منتشر کردیم دیگران می ­توانند درباره آن نظر خود را بنویسند و در صورت علاقه، آن را لایک کنند.

در این بحش به طور مفصل با امکانات اینستاگرام آشنا می ­شویم. با خواندن این بخش می­ توانیم در اینستاگرام یک کاربر حرفه­ ای شویم. در ادامه، با ثبت نام در اینستاگرام آشنا می شویم.

ثبت نام در اینستاگرام به سادگی آب خوردن است!

ثبت ­نام در اینستاگرام یکی از راحت­ ترین کارهای دنیا است! برای این کار یا باید اپلیکیشن اینستاگرام را در یک گوشی هوشمند نصب کنیم و یا وارد وب سایت اینستاگرام شویم.

البته اکیدا توصیه می­ کنیم که برای استفاده از اینستاگرام از گوشی هوشمند استفاده کنید زیرا تا این لحظه، امکانات وب سایت اینستاگرام به اندازه اپلیکیشن آن کامل نیست.

 

به هرحال اگر برای ثبت­ نام خود از کامپیوتر استفاده می­ کنیم؛ باید یک مرورگر باز کنیم و در آن آدرس www.instagram.com را وارد کنیم و اگر مایل به استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام هستیم باید آن را دانلود کنیم. اگر گوشی اندرویدی داریم می ­توانیم اینستاگرام را از Google play دانلود کنیم و اگر گوشی­ اپل داریم؛ App store بهترین گزینه برای دانلود است. اپلیکیشن کافه بازار هم یکی دیگر از گزینه­ ها برای دانلود اینستاگرام است و برای فارسی زبان­ ها گزینه مناسبی است.

در هر صورت چه از نسخه وب یا اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنیم؛ برای ثبت­نام در اینستاگرام باید سه گزینه ایمیل یا شماره تلفن، نام­ کاربری و رمز عبور را وارد کنیم. گزینه دیگری که وارد کردن آن در ثبت ­نام اجباری نیست؛ نام و نام خانوادگی است. اگر چه توصیه می­ کنیم این گزینه را نیز وارد کنید. بد نیست بدانید که همه این اطلاعات بعد از ثبت ­نام نیز قابل ویرایش است؛ پس اگر در انتخاب این گزینه­ ها شک داریم نباید خیلی نگران نباشیم زیرا امکان اصلاح و ویرایش همه اطلاعات ما بعد از ثبت ­نام نیز وجود دارد. اگرچه ویرایش چند باره اطلاعات را توصیه نمی­ کنیم زیرا در این صورت مخاطبان ما به اشتباه می­ افتند.

با وارد شدن به وب سایت اینستاگرام، اولین چیزی که در صفحه اول به ما نمایش داده می­ شود؛ محل ثبت­ نام است که باید در آن گزینه­ های گفته شده را وارد کرده و سپس بر روی آیکون sign up کلیک کنیم تا مستقیما به پروفایل یا صفحه کاربری خود وارد شوید.

ثبت نام در اینستاگرام از طریق گوشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا