مسکن

روش های تامین پول برای خرید خانه

در درس هدف گذاری برای خانه دار شدن، اهداف خود را برای خانه دار شدن تعیین کردیم. حال باید روش های تامین پول برای خرید خانه را انتخاب کنیم.

انتخاب راه هایی که فرصت ها و امکانات بهتری را برای ما فراهم کند.

بازی مار و پله!

احتمالا شما نیز بازی محبوب و مهیج مار و پله را تجربه کرده اید. بازی مار و پله شامل یک تاس، چند مهره و یک صفحه است که روی آن بازی را انجام می دهیم. هر فرد مسیری را در این صفحه طی می کند و همین طور به جلو می رود. در طول مسیر اگر به نردبان برسیم بالا رفته و اگر به سر یا نیش مار برخورد کنیم پایین می آییم.

 

در خانه دار شدن راه های بسیاری وجود دارد. باید با توجه به اهدافمان و وضعیتی که داریم راه درست را انتخاب کنیم تا به فرصت های بهتری برسیم و تا می توانیم از اشتباه کردن پرهیز کنیم. البته اگر به مسئله ای هم برخورد کردیم می‌توان به دید تجربه به آن نگریست تا انتخاب های بهتری را بعدا انجام دهیم.

 

 

چگونه پول خانه را تامین کنیم؟

منظور ما از این عنوان، فراهم کردن تمام پول مورد نیاز برای خرید خانه نیست. بلکه منظور ما تامین حداقل پول مورد نیاز می باشد. اگر هم پس اندازی داریم، این پس انداز می تواند برای خرید خانه کمک کننده باشد.

شما مخاطب عزیزی که در حال آموزش دیدن هستید ممکن است هر شغلی داشته باشید. مثلا شاید شما کارمند باشید و یا شغل آزاد داشته باشید. یا حتی دانشجوی با اشتیاقی باشید که به فکر آینده خود است. در هر سنی که باشید، هر شغلی که داشته باشید و در هر سطح مالی که باشید می توانید از این آموزش ها استفاده کنید و نتایج موفقیت آمیزی به دست آورید. منتها در صورت انجام دادن و عمل کردن!

برای درک افزایش درآمد ابتدا مفهوم دارایی و بدهی را در ادامه می فهمیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا