چرا پکیج درآمدهای رویایی ساخته شد؟

چرا این دوره ساخته شد؟

۱٫ شاید با خودتان بگویید مگر می شود بدون پول و سرمایه، کسب و کار و کسب درآمد ایجاد کرده چه کاری می شود انجام داد؟ این ها همه کلاهبردار هستند و بدون پول و سرمایه هیچ کاری نمی شود انجام داد  و … . این محصول برای شما ساخته شده تا با دنیای درآمدهای رویایی بدون سرمایه آشنا شوید و بتوانید یک بار برای همیشه طرز تفکر و زندگی خودتان را با درآمدهای رویایی بدون سرمایه عوض کنید. دیگر وقت آن است تا وقت و انرژی خودتان را برای شغل های پرهزینه صرف نکنید.

۲٫ اما اگر تا امروز محصولات رنگارنگ و بی محتوایی را تهیه کرده اید که ادعای آموزش  راه های کسب درآمد بدون سرمایه/ راه های کسب درآمد از اینترنت/ راه های پولسازی را آموزش می دهند و بعد از تهیه با محصولی بدون کارایی مواجه شده اید، کافی است بدانید که هر کدام از آموزش هایی که در این محصول قرار داده شده است، توانسته تاکنون بالای هزار نفر را وارد چرخه کسب درآمد و کارافرینی بکند. کتاب درآمدهای رویایی کتابی است که مجوز انتشار از سازمان فرهنگی ارسال گرفت و پس از انتشار، چندین بار به چاپ مجدد رسید. این کتاب جایزه بهترین کتاب کارآفرینی از سازمان مدیران فردا را دریافت کرد و کارایی و مطالب آن هر روز بیشتر نمایان می شود. بنابراین شما با خرید این محصول، علاوه بر این که محصولات مطمئنی را گرفته اید که آزمون خودشان را نیز پس داده اند.

۳٫ چندی قبل با فردی که آموزش های هوش مالی می گذارد نشسته بودم که در کمال تعجب به من گفت ((کتابت را بیاور تا مطالب آن را ((به نام خودم)) کلیپ کنم و انتشار دهم!!!. برایم این اندازه وقاحت عجیب بود. اصولاً در دنیای آموزش به این افراد تولید محتوی کار می گویند. افرادی که اصطلاحاً به خودشان لقب استاد می دهند و آموزش هایشان شاید کتابی باشد که فقط روز قبل خوانده اند. نه تجربه ای و نه مهارتی. اما پای صحبتشان که می نشینید همانند یک انسان ده سال کار کرده صحبت می کنند. فقط کپی و دوباره گویی. احتمالاً شما هم با تبلیغات این افراد روبرو شده اید. یاسین هدایتی فر فردی است که هم اکنون جامع ترین دوره آموزش هوش مالی واقعی را در ایران برگزار می کند. افراد شرکت کننده در دوره های او، هم اکنون بالای هزار نفر هستند که این آمار روز به روز در حال افزایش است. این نکته مهم است که شما کسب درآمد را از فردی فرابگیرید که سال ها انواع روش ها و راه های مختلف کسب درآمد را امتحان، آموزش دیده و آموزش داده است. یاسین هدایتی فر یک تولید محتوی کار!! نیست و یک کارآفرین است. مسلماً آموزش های این محصول

دکمه بازگشت به بالا