خودرو

هوش مالی خودرو و سرمایه گذاری خودرو 10 نکته کلیدی

هوش مالی خودرو و سرمایه گذاری ماشین چطور می تونه ما رو به ثروت برسومه؟

هوش مالی خودرو و باید هایی که دانستن آن برای شما مفید هست و برای خرید و فروش خودرو به درد شما می خورد.

هوش مالی خودرو دقیقا همان چیزی است که اگر با دقت به زندگی ثروتمندان نگاه کنید، متوجه تاثیر بی نظیر در زندگی آن ها خواهید شد. افراد ثروتمند تقریبا هوش مالی یکسانی دارند زیرا طرز فکری مشابه راجع به مسائل نسبت به یکدیگر دارند. اما نکته ای که وجود دارد تلفیق دو کلمه هوش مالی و ماشین است که اگر با دقت آن را بررسی کنیم، می توانیم به تاثیرات شگرف آن در زندگی روزمره پی ببریم. برای پیدا کردن کار و درامد و ایجاد سرمایه از صفر حتما کتاب بدون پول را از استاد هدایتی فر بخوانید.

اگر می خواهید به مفهوم و اساس هوش مالی خودرو پی ببرید بهتر است که به هوش مالی اشراف کامل داشته باشید. هوش مالی یک زبان ساده است که با استفاده از می توان مقدار دانایی و توانایی فرد را در برابر ثروتی که مشخص می کند، سازماندهی کرد. هوش مالی یک اصطلاح جدید برای اقتصاد به شمار می رود. اما سوالاتی ممکن است که در ذهن افراد شکل ببندد و آن هم این است که:

  • چگونه می توان به معنای دقیق در هوش مالی ماشین پی برد؟
  • آیا می توان با افزایش توانایی در مدیریت هوش مالی، به موفقیت در هوش مالی ماشین رسید؟
  • می توان با افزایش هوش مالی در بحث خودرو و ماشین موفق شد؟
  • آیا واقعا هوش مالی ماشین واقعیت دارد یا اینکه در واقع چنین نیست؟ و …

از این رو در این مطلب قصد داریم تا با بررسی اصولی هوش مالی، تاثیر آن را در زمینه خودرو و ماشین های مطرح و روز دنیا نیز بررسی کنیم.

هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو
هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو

هوش مالی چیست؟

هوش مالی که به اصطلاح Financial Intellingence در لغت کلی به معنای توانایی ذهنی است که در زمره هر نوع فعالیت ثروتمندانه و منطقی انجام می شود. این اصطلاح یک اصطلاح اقتصادی است و برای دانشمندان و افراد محقق هم از نظر کیفی و هم از نظر ژنتیکی اهمیت زیادی دارد. اما موضوع زمانی جالب تر می شود که Car  Financial Intellingence  به میان می آید.

در این صورت زندگی بسیاری از افراد متحول می شود و تا حدود زیادی افراد می توانند راهکارهای موثری را برای بالا بردن بهره خود از Financial Intellingence نشان دهند. هوش مالی ماشین به معنای واضح تر یعنی بالا بردن میزان مهارت و پیدا کردن بهترین و آسان ترین راه برای کسب در آمد و ثروت در بحث خودرو و ماشین که در کنار آن مدیریت هوشمند امور مالی هم از ارزش زیادی برخوردار خواهد بود.

زمانی که در خانه نشسته باشید هیچ چشم اندازی نسبت به رویاها و اهداف خود نداشته باشید، هوش مالی برای شما صدق نمی کند. به همین دلیل است که اگر به دنبال خرید یک ماشین لوکس و درجه یک هستید باید هوش مالی ماشین داشته باشید و برای استفاده کردن و بهره بردن از آن به زندگی افراد ثروتمند نگاه ویژه تری بی اندازید.

رابرت کیوساکی می گوید که:

جامعه را از نظر امور مالی می توان به سه دسته زیر تقسیم بندی کرد:

  • دسته اول بندگان ثروت هستند که از طبقه ضعیف می باشند

  • دسته دوم زندانیان ثرومتند هستند که طبقه متوسط جامعه هستند

  • و دسته سوم فرمانروایان ثروتمند هستند که آن ها را طبقه ثروتمند جامعه را تعریف می کنند

هوش مالی خرید ماشین یا خودرو یکی دیگر از نکات مهمی است که در داشتن آینده مناسب و به جا به شما کمک می کند. در این رابطه باید چند نکته کاربردی و مهم را بدانید تا در زمینه داشتن یک Car financial intelligence یا هوش مالی ماشین موثر عمل کنید.

 

هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو
هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو

باید برای هوش مالی خرید خودرو ، علم داشته باشیم؟

در آمد بالا رابطه موثری با ثروتمند شدن دارد و هر کسی که در آمد بیشتری به دست آورد در نتیجه ثروت بیشتری خواهد داشت. اگر بتوانید سالی 500 میلیون تومان در آمد داشته باشید می توانید نسبت به کسی که 200 میلیون در سال در آمد دارد هوش مالی بالاتری داشته باشید. اما تنها در آمد مهم نیست بلکه مدیریت این در آمد هم اهمیت بسیاری دارد.

در عقیده آقای کیوساکی بیشتر مردم در کسب در آمد موفق نیستند چون دوست دارند بدون کارکردن پول به دست آورند. یعنی آن ها از این موضوع با خبر نیستند که آنچه که اهمیت دارد کسب در آمد است نه صرفا پول. به طور کلی تر اگر بخواهیم به جزئیات این موضوع توجه کنیم، در هنگام به کار گیری هوش مالی خرید ماشین باید احساساتتان را کنترل کنید زیرا این موضوع رابطه مستقیمی با هوش هیجانی شما یا همان EQ دارد.

هرگز مسیری را که در آن قرار دارید را فراموش نکنید و برای ادامه دادن این مسیر دشوار باید برای داشتن یک در آمد زایی موثر مشکلات را حل کنید. هوش مالی خرید ماشین به گونه ای است که افراد موفق برای آن پله های ترقی را یکی یکی طی می کنند. ابتدا مشکلات را پیدا کرده و آن ها را حل می کنند. سپس تجربه کسب می کنند و ابزارهای موفقیت را برای افزایش هوش مالی ماشین به کار می گیرند. برای اینکه شما هم در هنگام هوش مالی خرید ماشین موفق باشید، باید از منطقه امن خود بیرون بیایید و با چالش ها به صورت آگاهانه روبرو شوید.

شاید با خودتان این سوال را مطرح کنید که آیا این موضوع، یعنی هوش مالی ماشین آیا خودروهای خارجی را نیز در بر می گیرد یا خیر؟ در ادامه در ارتباط با هوش مالی ماشین خارجی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو
هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو

 

چگونه در هوش مالی خودرو خارجی موفق باشیم؟

Car financial intelligence به شما یاد می دهد تا چگونه در هنگام به دست آوردن پول برای خرید ماشین، آن را مدیریت و از آن حفاظت کنیم. زمانی که پول را به دست می آورید باید از آن محافظت کنید تا همگی آن خرج نشود و در بهترین حالت کمترین مقدار ممکن از آن را خرج کنید. روش هایی که برای کاهش مالیات می باشند را بیاموزید و با استفاده از دانشی که فرا می گیرید، برای هوش مالی خرید ماشین مالیات کمی را پرداخت کنید.

می توان گفت که بانک ها و سایر سازمان ها همواره سعی دارند تا با استفاده از بهره ای که در قبال وام های شما دریافت می کنند، جیب تان را خالی کنند. پس اگر قصد خرید ماشین را دارید بهتر است که هوش مالی را به کار اندازید و به هیچ وجه از قرض گرفتن، قرعه کشی باز کردن یا وام گرفتن پول استفاده نکنید. همچنین هوش مالی خرید ماشین یعنی اینکه به هیچ وجه از دلالان و واسطه ها استفاده نکنید. پس سرمایه گذاری کنید، پول خود را حفظ کنید و آن را برای بالا بردن سطح دانش و همچنین افزایش پول خود در نظر داشته باشید.

خرید ماشین و به کار گرفتن هوش مالی در آن به داخلی یا خارجی بودن آن ربطی ندارد. برای مثال شما می توانید با استفاده از به کار گرفتن هوش مالی ماشین، انواع ماشین های:

  • هوش مالی ماشین کره ای

  • هوش مالی ماشین ایرانی

  • هوش مالی ماشین چینی

  • هوش مالی ماشین آلمانی

را خریداری نمایید.

هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو
هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو

برای سرمایه گذاری خودرو ، بودجه و برنامه ریزی داشته باشید

به هیچ وجه به این توصیه که می گوید باید پایین تر از سطح مالی خود زندگی کنید را فراموش کنید؛ در هر صورت شما باید هنر خوب زندگی کردن را بیاموزید و دو راه یا می توان گفت حل بحران در این وضع برای شما وجود دارد: اول اینکه هزینه هایتان را کاهش دهید و مورد دوم نیز این است که در آمدتان را افزایش دهید. هر کدام از این دو روش می تواند کسری بودجه را برای شما جبران کند.

باید در هنگام سرمایه گذاری برای خرید و فروش ماشین باید هوش مالی خرید و فروش ماشین را با استفاده از نوعی برنامه ریزی برای بودجه بندی مشخص کنید. رابرت کیوساکی می گوید که اگر می خواهید آینده در آمد او را بدانید باید به خرج ماهیانه او توجه کنید. پس اگر بتوانید مانند ثروتمندان پول و ثروت خود را بودجه بندی کنید، بدانید که چه زمانی باید خرج کنید و در نهایت چه زمانی هزینه ها را کاهش دهید در نهایت می توانید در هنگام خرید ماشین از بالاترین هوش مالی برخوردار شوید. زیرا بهترین انتخاب را برای خود به همراه خواهید داشت.

هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو
هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو

آیا استفاده از اهرم برای سرمایه گذاری ماشین و هوش مالی خودرو تاثیرگذار است؟

استفاده از اهرم یا تقویت هوش و پول با کمترین سرمایه، می تواند در نهایت سرمایه گذاری بزرگ و کلان را برای شما به همراه داشته باشد. اهرم یعنی قدرت قرض گرفتن برای پول نقد بیشتر و به همین دلیل بهتر است از بانک های مطمئن وام بگیرید تا هوش مالی خود را برای سرمایه گذاری خودرو انجام دهید.

اگر نتوانید اهرم پول را برای هوش مالی ماشین را به خصوص برای ماشین های خارجی کنترل کنید در نتیجه ارزش پول تان از بین می رود و شما باید کار کنید تا بتوانید نرخ تورمی که به وجود آورده اید را جبران کنید. پس برای سرمایه گذاری خودرو بسیار هوشمندانه عمل کنید. می توانید در این زمان از افراد متفکر و کاربلد نیز کمک بگیرید.

آگاهی مالی تان را برای سرمایه گذاری افزایش دهید

دنیای امروز پر است از پیشرفت در بخش فناوری و ابزارهای مختلفی که اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند. به همین دلیل منابع مختلفی برای سرمایه گذاری خودرو و تقویت هوش مالی ماشین وجود دارد. اما اینکه چه تحلیل از موضوع دارید نیز اهمیت دارد و در نهایت موقعیت مالی شما را مشخص خواهد کرد. البته شاید در این بین شرایطی وجود داشته باشد که در آن مجبور باشید تا تصمیمات سریعی داشته باشید، ولی هر چه اطلاعات شما کافی تر و درست تر باشد در نتیجه نتایجی که حاصل می شود نیز بهتر خواهد بود.

البته داشتن یک ماشین و خودروی مناسب در ایران یا خارج از کشور نیز به نیازهای جامعه و در کنار آن به دوره های اقتصادی موجود در آن بستگی خواهد داشت. دارایی های شما چه خودرو یا هر چیز دیگر شما را ثروتمند تر می کند تا زمانی که اطلاعات کافی را نسبت به این دارایی ها و چگونگی سرمایه گذاری خودرو را بدانید و تمامی نکات را برای نگهداری و حفظ ارزش آن به کار گیرید.

 

تاثیر کارنامه مالی در Financial Intellingence  Car یا هوش مالی خودرو

بدون وجود کارنامه مالی و مشخص کردن مسیرتان به هیچ وجه نمی توانید درک درستی از یک سرمایه گذاری در بخش های مختلف مانند هوش مالی برای ماشین داشته باشید. پس دانستن این موارد و تاثیر آن در کارنامه مالی ممکن است دشوار باشد ولی یکپارچگی مالی راب رای شما به همراه خواهد داشت. زمانی که یکپارچگی مالی نداشته باشید در نتیجه دخل و خرجتان با همدیگر هماهنگ نیست. پس اگر قصد دارید که هوش مالی ماشین خارجی را به مناسب ترین نحو داشته باشید، باید از فرصت های خود استفاده کنید. توان بررسی مشکلات را داشته باشید و آن ها را ارزیابی کنید.

بهترین خودرو برای هوش مالی در سال 2020

افزایش هوش هیجانی خرید خودرو یا EQ

در بحث Financial Intellingence  Car افزایش هوش مالی بسیار موثر می باشد. کنترل کردن هوش هیجانی می تواند بر بحث کنترل عواطف و احساسات موثر است. پس باید این را درک کنید که با دیدن مشکلات از دست آن ها فرار نکنید و با کیفیت بالا ه مسیر زندگی خود ادامه دهید. ثروتمندان با استفاده از هوش هیجانی بالا، همواره در سرمایه گذاری هایی مانند سرمایه گذاری خودرو موفق هستند.

 

در هنگام هوش مالی خرید و فروش خودرو باید خلاقیت و نوآوری داشته باشید

در هنگام خرید خودرو به موارد زیر توجه کنید

به جای اینکه در هوش مالی خودرو تقلید داشته باشید، بهتر است که سرمایه خود را تقویت کنید. مانند ماشین های جدید داخلی ساینا یا تارا، ه خوبی می توانید خلاقیت و نوآوری را در آن ها مشاهده کنید. هوش مالی ماشین دقیقا در این خودروها مشاهده می شود. الگوی یکنواختی در آن ها دیده نمی شود و نوع طراحی و تولید آن ها بسیار منحصر به فرد می باشد.

اولویت های خود را در بحث سرمایه گذاری خودرو تعیین کنید

زمانی که اولویت خود را برای سرمایه گذاری خودرو تعیین کنید در نتیجه هوش مالی ماشین را افزایش می دهید و در بخش های مختلفی مانند زمان، هزینه و انرژی خود صرفه جویی می کنید. در چالش ها شرکت کنید و مسیرهای حل آن را بشناسید. احتمال اشتباه را با سرمایه گذاری ماشین در بهترین اولویت ها کاهش دهید و در نهایت به ثروت حقیقی که حق شما است برسید.

در ادامه به بخش ها و اولویت های بیشتری از این موضوع یعنی سرمایه گذاری خودرو خواهیم پرداخت.

هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو
هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو

تقسیم بندی هوش مالی ماشین و مزایای آن به چه صورت است؟

پنج ضریب مهم برا سرمایه گذاری خودرو وجود دارد که می توان به:

  • کسب در آمد بیشتر از طریق ماشین یا خودرو
  • حفاظت از دارایی و سرمایه خود
  • بودجه بندی پول در هنگام خرید ماشین
  • استفاده از اهرم ساختن پول
  • ارتقاء دانش

که پیش تر هر کدام از این پنج مورد را به صورت جزئی توضیح دادیم. اما مزایایی که در این تقسیم بندی وجود دارد به طبع می تواند استفاده و بهره افراد از هوش مالی در مجموعه سرمایه گذاری برای خودرو را مهم تر جلوه دهد. یکی از مزایایی که وجود دارد این است که شما می توانید ب طور همزمان هم از نظر هوش مالی و هم هوش مالی ماشین حتی در مسائل پیچیده نیز درک بالایی داشته باشید.

شما می توانید در این شرایط یعنی در هنگام خرید و فروش ماشین مانند یک ریاضیدان عمل کنید و معادلات پیچیده ای را حل کنید که قبل از هوش مالی ماشین به آن قادر نبودید. هوش مالی ماشین بر سه اساس شکل می گیرد

  • سرمایه
  • بدهی
  • جریان های مالی در زمینه ماشین

که در ادامه به بررسی جزئی تری از آن ها خواهیم پرداخت.

 

هوش مالی خودرو | سرمایه و پولی که به جیب می زنید

جمع کردن سرمایه فقط املاک یا هر آنچه که به آن وابسته است نمی باشد. بلکه سرمایه حتی می تواند کسب و کار شما به شمار رود. شاید با خود بپرسید چرا؟ چون سرمایه می تواند به صورت ماهیانه مقدار پولی را وارد حساب شما بکند و از این رو زمان برای شما از ارزش بالاتری برخوردار خواهد بود. سرمایه بسیار ارزشمند و خوب است به طوری که اگر ارزشش آن ثابت بماند می تواند شما را به نیاز مالی که دارید برساند. هوش مالی در گرو سرمایه گذاری خودرو می تواند آینده شما را برای چندین سال پیاپی تضمین کند.

 

سرمایه گذاری خودرو | دهی و هر آنچه که از جیبتان کم می شود

بدهی در زندگی شما نوعی خرج هستند که جیبتان را خالی می کند پس در وهله اول برای بالا بردن لذت داشتن سرمایه گذاری در حوزه ماشین و خودرو بهترین کار این است که بدهی های خود را پرداخت کنید. برای مثال ماشین شما گران قیمت است و ممکن است که باعث افزایش بدهی شما شود. پس بهتر است که در ابتدا هوش مالی ماشین را به کار بگیرید. در حقیقت شما تصور می کنید که در حال سرمایه گذاری هستید ولی در واقع در حال افزایش بدهی هایتان می باشید.

هوش مالی ماشین خرید و فروش و جریان مالی

جریان مالی در بحث سرمایه گذاری در حوزه خودرو به نوعی تعیین کننده یا متمایز کننده برای سرمایه ها یا بدهی شما می باشد. پس باید در این زمان یک مسیر درست را برای ورود یا خروج پول خود انتخاب کنید. باید بدانید که پول از کجا وارد حسابتان می شود؟ چطور پول از حسابتان خارج می شود و همچنین برای چه و کجاها خرج می شود؟ در این زمان ها است که می توانید به بهترین نحو گردش مالی یا همان جریان مالی را برای خودرو در نظر بگیرید.

همواره نقطه مقابلی که برای سرمایه گذاری خودرو در نظر گرفته می شود بدهی است؛ پس  نقطه مقابل برای گردش مالی نیز می تواند حقوق دریافتی سر ماه باشد! حقوقی که به صورت ماهیانه وارد حساب یک کارمند می شود صرفا یک بسته پولی است که مدتی می آید و تنها در یک جهت هدف گذاری می شود. این در حالی است که افراد ثروتمند به چیزی ورای حقوق کارمندی فکر می کنند و این یعنی خلق یک گردش مالی بزرگ و گسترده!

 

تا به اینجا شاید این سه راه کار کمی برایتان نامفهوم و غیر قابل درک باشد یا شاید هم خیلی ساده و بدیهی، مهم ترین نکته ای که باید آموخت این است که با یک سرمایه گذاری اصولی در بخش ماشین و خودرو، چه هوش مالی ماشین خارجی چه داخلی، به دنبال ایجاد یک تحول باشید و جریان پول را در زندگی خود افزایش دهید. در ادامه راجع به راهکارهای موثر برای افزایش هوش مالی ماشین صحبت خواهیم کرد.

هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو
هوش مالی خودرو | هوش مالی ماشین | خرید و فروش خودرو

راه کارهای موثر رای افزایش هوش مالی خودرو

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، هوش مالی ما در واقع یک بخش کلی از هوش ما است که می توان برای حل مشکلات از آن استفاده کرد. در واقع هر چه قدر هوش مالی بیشتری داشته باشید در نتیجه در زمینه اقتصادی موفق تر خواهید بود. در این زمان است که می دانید پول را چگونه و در کجا استفاده می کنید و در نتیجه می توانید در سرمایه گذاری خودرو موفق تر باشید.

با استفاده از هوش مالی راه کارهای متععدی برای علاقه مندان و فعالان این حوزه پدیدار می شود و مهم ترین تصمیمی که باید بگیرید این است که راه کارهای عملی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت را در نظر داشته باشید.

 

زمان خود را به عاقلانه ترین شکل ممکن بگذرانید

شاید این تیتر ربطی به هوش مالی ماشین نداشته باشد ولی اساس حرف ما این است که کارهایی را انجام بدهید که سالم هستند و به نوعی برای شما پولساز می باشند. برای اینکه بتوانید رابطه درست و بهتری با پول داشته باشید باید کارهای بهتری برای پول انجام  بدهید.

اگر می خواهید خودتان را از بدهی ها دور کنید باید هوش مالی خود را در زمینه سرمایه گذاری خودرو افزایش دهید. به جای اینکه بنشینید و منتظر بمانید که چگونه می توانید ماشین دلخواهتان را خریداری کنید بهتر است که یک برنامه اختصاصی و مناسب برای امور مالی خود بنویسید و پولی را که می خواهید خرج کنید دقیقا متناسب با آنچه که باید در نظر بگیرید. با انجام این کار می توانید قدرت بیشتری بر روی پولتان داشته باشید.

تفکرتان را در مورد هوش مالی خودرو تغییر دهید

اغلب افراد در مورد اینکه تفکر هر یک از ما ممکن است متفاوت باشد رشد فکری نداریم و در یک مقطعی متوقف می شویم. اما حقیقت این است که اگر تفکر خود را تغییر دهیم قادر هستیم که با نخریدن و استفاده نکردن از اجناس گران قیمت یک قدم به داشتن آینده بهتری از هوش مالی می اندیشیم. پس باید هوشمندانه فکر کنید و در نهایت به هوشمندانه تر شدن سرمایه گذاری خودرو فکر کنید.

 

برای اینکه در هوش مالی ماشین خرید رضایت بخش  داشته باشید، چشم انداز مالی تعیین کنید

اگر می خواهید که در هر مسئله ای به خصوص بحث امور مالی و هوش مالی ماشین آینده درخشانی داشته باشید حتما یک چشم انداز مالی مناسب برای خود تعیین کنید. از این رو به این کل می توانید خیلی زودتر به اهدافی که دارد برسید. در بحث خرید و فروش ماشین موفق تر باشید و انگیزه کافی را برای خود ایجاد کنید. همچنین برای اینکه همواره در یک مسیر موفقیت آمیز در حرکت باشید باید انگیزه خود را حفظ کنید و از هر چیزی که می تواند مسیر را برای شما روشن تر کند کمک بگیرید. همچنین از انحرافات جلوگیری کنید و استقلال مالی مناسبی را برای خود به راه اندازید.

 

هدف مالی را دست کم نگیرید

اهداف مالی که برای سرمایه گذاری در بخش ماشین و خودرو در نظر دارید باید واضح و شفاف باشد. همچنین در نظر داشته باشید که از اهدافتان دور نمی شوید و همچنان با انگیزه بیشتری آن ها را دنبال می کنید. اگر هدف داشته باشید هیچ گاه بدون انگیزه نمی شوید و دقیقا همینجا است که می دانید چه چیزی از زندگی برای شما قابل دسترس خواهد بود. برای اینکه اهداف خود را در بخش مالی یا خودرو مشخص کنید به هیچ وجه کلی نگر نباشید. یعنی اینکه جزئیات را با دقت بررسی کنید. حتما تمامی ابهامات را در زندگی از بین ببرید.

 

حتی برای خرید ماشین نیز تنهایی مراجعه کنید

یکی از بدترین مکان هایی که می توانید با دوستان و آشنایان خود قرار بگذارید این است که مراکز خرید را انتخاب کنید و توصیه ما به شما این است که حتی در هنگام خرید ماشین نیز تنهایی عمل کنید.  زمانی که به همراه کسی به خرید می روید به دلایل مختلفی شاید بیش از آنچه که باید خرید می کنید و در نهایت درگیر یک لذت زود گذر می شویم که شاید با کنترل کردن هوش هیجانی می توانستیم یک لذت طولانی مدت را برای خود رقم بزنیم.

اگر تنهایی خرید کنید یقینا فرصت کافی برای فکر کردن خواهید داشت و در نتیجه می توانید محصولاتی را خریداری کنید که به دور از هیجان به فکر خرید آن افتاده اید. در این شرایط شما هوشمندانه عمل خواهید کرد و در مقدار هزینه ای که قرار است خرج کنید دقت زیادی به خرج خواهید داد. مبالغی که خرج می شوند می توانند صرف یادگیری یک مهارت جدید یا کارهای منحصر به فرد شوند. پس یکی دیگر از زمینه های فراهم آوردن یک کسب و کار مناسب به همراه داشتن هوش مالی بی نظیر، این است که در مبالغ خود به خصوص در بحث خرید به شدت صرفه جویی کنید.

 

جسارت را دست کم نگیرید و هوش مالی خودرو

جسارت داشتن و داشتن مهارت هایی که بتواند یک هوش مالی را تقویت کند، تقریبا مانند طلا است. پس سعی کنید جسارت داشته باشید. با تمامی ترس هایتان مقابله کنید و اجازه ندهید که آن ها به عنوان یک مانع در برابر موفقیت شما قرار بگیرند.

 

سعی کنید به خودتان آموزش دهید

زمانی که در دوران مدرسه مشغول به تحصیل بودید شاید کمتر کسی به شما می گفت که به دنبال یک راه حل یا ایده خلاقانه باشید و بیشتر خودتان سعی می کردید تا چیزهایی را بیاموزید و در کلاس های مختلف شرکت کنید و مهارت های بیشتری یاد بگیرید. سعی کنید تا برای داشتن یک هوش مالی ماشین قوی یک مشاور نیز استخدام کنید تا بتواند تصمیمات و انتخاب های مهم شما را بررسی کند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار حتما نیازی نیست که به ریز به ریز ماجرا اشراف داشته باشید. تنها متوجه بودن به تغییر راه های چگونگی رفتار با پول باید برای شما اهمیت داشته باشد. هوش مالی چه در زمینه امور مالی و چه در بحث سرمایه گذاری خودرو زمانی ارزش پیدا می کند که رفتاری را از خود بروز دهید که به نفع شما باشد.

الگوی ذهنی افراد موفق را دنبال کنید

در واقع جمله ای مشهور وجود دارد که می گوید مجاورت مشابهت می آورد و این دقیقا مصداق کسانی است که در رابطه داشتن با افراد موفق رشد بیشتری پیدا می کنند. از این رو می توانید با استفاده از کمک گرفتن هوش مالی ماشین افراد موفق، شما هم استراتژی های هماهنگ و موفقیت آمیز خودتان را پیاده کنید. فرض کنید که می خواهید ماشین خریداری کنید و به 10 میلیون تومان پول نیاز دارید، اگر هوش مالی بالایی داشته باشید می توانید 7 میلیون تومان را از بانک بگیرید و از منبعی که خود در اختیار دارید بقیه پول را تهیه کنید.

افرادی که موفق اند دارای یک الگوی ذهنی پایدار می باشند و همواره با کمترین هزینه بیشترین سرمایه گذاری ها را برای رشد اقتصادی خود در نظر می گیرند.

 

مشکلات مالی را حل کنید تا سرمایه گذاری خودرو سود ده باشد

یکی دیگر از توصیه های کار ساز ما به شما این است که سعی کنید تا مشکلات مالی را کاهش دهید. فقرا و افراد متوسط همواره به نوعی کار می کنند تا مشکلات مالی دیگران را تامین کنند و این در حالی است که خود در حل کردن مشکلات مالی خود عاجزند.

به همین دلیل است که تحصیل کردن و سخت کوشی بدون نداشتن هوش مالی ثروتی به همراه نخواهد داشت. اگر در هنگام سرمایه گذاری خودرو با مشکلی مانند کمبود بودجه مواجه شدید به هیچ وجه به شیوه های سنتی عمل نکنید. کمبود بودجه در واقع بیشتر بودن مخارج از در آمد و بسیاری از افراد نیز با آن روبرو هستند.

همانطور که گفته شد البته بیشتر مردم با این مشکل روبرو هستند زیرا عموما خرج کردن خیلی راحت تر است از پس انداز کردن و به همین خاطر است که اهداف مالی نیز یک نوع سرمایه گذاری به شمار می روند. البته بیشتر مردم فکر می کنند که باید هزینه های خود را کاهش دهند که این اصلا درست نیست بلکه باید منابع در آمد خود را بیشتر کنید.

 

برای اینکه یاد بگیرید و تجربه داشته باشید هزینه کنید

اشکالی ندارد که شما حتی برای هوش مالی در زمینه ماشین نیز هزینه کنید و چیزهای جدیدتری یاد بگیرید تا در نهایت علاقه خود را بشناسید و به آن برسید. اگر بتوانید برای تمامی دلخوشی هایی که می خواهید داشته باشید هزینه کنید، به اهدافی که برای هوش مالی خود در نظر گرفته اید زودتر دست پیدا می کنید. در واقع در این زمینه هزینه کردن، خرج اضافه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری کردن به شمار می رود.

یاد گرفتن مهارت های جدید در زمینه هوش مالی ماشین به پول و زمان کافی نیاز دارد ولی در نهایت می تواند ایده های پولسازی را برای شما ایجاد کند. شما می توانید با کنار هم قرار دادن مهارت های مختلفی که دارید به ایجاد یک کسب و کار در زمینه سرمایه گذاری خودرو و قراردادهای مالی بزرگ فکر کنید.

 

مثبت اندیشی و قدرت کلمات را دست کم نگیرید

این یک واقعیت است که اگر در هر کاری از کلمات مثبت استفاده کنید یک قدم به موفقیت نزدیک تر خواهید شد. جملات مثبتی که به کار می گیرید می توانند در ناخود آگاه شما ثبت شوند و در نهایت عملکردهای ذهنی شما را تغییر دهند. زمانی که جملات مثبت استفاده می کنید در حقیقت خودتان را باور می کنید و در نتیجه توانایی رسیدن به اهداف را در خود خواهید دید. پس حتما از این عبارت تاکیدی استفاده کنید که: من موفق می شوم.

 

خلاقیت زیادی داشته باشید

یکی دیگر از عوامل موفقیت این است که خلاقیت زیادی داشته باشید. پس اگر یک شغلی را دوست دارید در نهایت تشویق می شوید تا بهترین خود را در آن نشان دهید و در نتیجه برای پیشرفت کردن نیز با رقبای خود رقابت می کنید. همین موضوع باعث می شود تا خلاقیت های شما شکوفا شوند. هوش مالی خودرو چیزی نیست که بتوان یک شبه با آن موفق شد ولی خیال پردازی کردن را برای شما مهیا می کند که همین زمینه پیشرفت کردن محسوب می شود.

 

آیا رضایت شغلی در هوش مالی خودرو موثر است؟

صراحتا به شما می گوییم که اگر از شغلی که دارید راضی نیستید بهتر است که از آن دست بکشید. به هیچ انرژی و علاقه ای که دارید را صرف شغلی که آن را دوست ندارید نکنید. زمانی که به شغلتان علاقه داشته باشید می توانید رشد کنید و همین زمینه ای می شود برای اینکه هوش مالی شما بالا رود. در نتیجه می توانید به خرید و فروش ماشین دلخواهتان فکر کنید و برای آن سرمایه گذاری هایی در ذهن داشته باشید.

 

باورهایتان را تغییر دهید

حتی سعی کنید تا باورهایتان را در این زمینه تغییر دهید و در ساده ترین تعبیر بهتر است که معنای زندگی را در ذهن خود جور دیگری تعریف کنید. گاهی وقت ها ما با تکرار کردن یک تفکر آن را به باور تبدیل می کنیم. تا زمانی که باورهای شما راجع به هوش مالی ماشین درست نباشد، به هیچ وجه نمی توانید به خرید و سرمایه گذاری آن خودرو برسید.

در واقع باورهای غلط برای افراد مانند زنجیرهایی هستند که ما را می بندند و اجازه نمی دهند که ما حرکت کنیم. اگر این باورها را در ذهن خود بازتر کنید در نتیجه هوش مالی ماشین در ذهن شما نیز معنای جدید تری می یابد.

 

سعی کنید تا با اطمینان خاطر حرکت کنید

یکی از پایه ها و اصول داشتن یک هوش مالی موثر این است که یا یک کاری را انجام ندهید و یا اینکه در راه آن قرار گرفتید باید با اطمینان به آن ادامه دهید. پس ایمان داشته باشید به آنچه که می اندیشید در غیر اینصورت بهتر است که آن را رها کنید.

زمانی که اطمینان نداشته باشید ماند یک قایقی خواهید بود که وسط دریا مانده و هر بادی می تواند جریان حرکت آن را تغییر دهد. البته این راهکار کاملا روشن است که ممکن است ما تمامی این موارد را بدانیم ولی به آن عمل نمی کنیم. در این راه می توانید از افراد و کسانی که تجربه دارند مشاوره و کمک بگیرید.

 

هر کاری را به دید یک پول بیشتر نگاه کنید

وضع مالی خوب و داشتن یک ماشین لوکس به سطح تحصیلات آکادمیک شما بستگی ندارد بلکه تنها کافی است که بخواهید و خودتان را برای آن تغییر دهید. در اولین قدم باید زاویه دید خود را مشخص کنید و هر نوع عالیتی که بر روی آن تاثیر می گذارد را انجام دهید. شما به هیچ وجه نباید تمرکزتان را ر روی مبلغی بگذارید که می خواهید خرج کنید بلکه باید به آن طوری نگاه کنید که کسب درآمدتان را افزایش می دهد و در نهایت شما را برای خرید و رسیدن به ماشین لوکسی که می خواهید، می رساند.

 

آیا برای هوش مالی ماشین هم باید در خرج کردن استراتژی داشت؟

جالب این است که افراد باهوش برای هر چیزی که می خواهند برای آن مبلغی در نظر گیرند فکر می کنند و با دقت برای آن پول خرج می کنند. مدیرانی که موفق هستند از عاقبت کوچ ترین کارهایشان نیز خبر دارند و می دانند که در دراز مدت چه پیامدی در انتظار آن ها خواهد بود. پس فرصت های بیشتری برای سود بیشتر در اختیار خواهند داشت.

 

از همین حالا به کودکان خود هوش مالی ماشین را بیاموزید

زمانی که هوش مالی کاهش پیدا می گند این دقیقا زمانی است که خانواده ها نحوه و چگونگی استفاده از پول را به ما آموزش نداده اند. اگر از همان ابتدا این تفکر شکل می گرفت که باید مقداری پول را در قلک هایمان ذخیره و پس انداز کنیم، می توانستیم قدر و ارزش پولی که در اختیار ما قرار می گرفت را بیشتر بدانیم. دوره هوش مالی کودکان را دریافت کنید و کودکانی با هوش مالی بالا داشته باشید.

سخن آخر در مورد هوش مالی خودرو

سرمایه گذاری خودرو و هوش مالی ماشین با استفاده از ابزارهای مختلف امکان پذیر خواهند بود. پس برای اینکه به رویاهای خود برسید باید برای آن ها هزینه کنید و زمان بگذارید. اگر هدف شما خرید یک ماشین خارجی است، باید هوش مالی ماشین خارجی خود را با استفاده از راه های موفقیت آمیز بسنجید و در نهایت برای آنچه که می خواهید قدم بردارید.

 

یاسین هدایتی فر

تعریفی از خود داشته باشم، سخت است. اما آمده ام تا رنگی نو به ذهنیت های کهنه بپاشم!!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا